torsdag 25. februar 2010

Å oppleve et dikt

Det å oppleve et dikt syns jeg er mer meningsfylt enn å kunne analysere et dikt.
En av elevene mine skrev: "Ved å lese dette diktet opplevde jeg å bli fanget på en måte. Syns diktet var veldig fint og inspirerende." Når elever sier/skriver at de har FØLT diktet, syns jeg at det er godt å være norsklærer :-)
Jeg er også opptatt av at det skal være lav terskel for å skrive og dele dikt- prøver å være et eksempel i så måte.
Her er Diktets tale:
Analysèr det! Seier Norsklæraren
Nåde! Seier Diktet
-Eg ber deg, eg BER deg! Ikkje vri
all meining
ut av meg ikkje
åpne alle lukene
Kil ikkje
metaforane mine
klyp ikkje i
samanlikningane
IIK! La meg vere! Eg vil ikkje!
Gir du deg ikkje no
legg eg meg
på golvet og
sparkar skrik hyler
Naboane kjem til å komme
eg drit i det, lat dei komme!
Lat gjerne Diktvernet komme
om så er- alt.
berre ikkje
ANALYSÈR meg!
Sånn ja-
Lat meg liggje i hjartet ditt
og bli
vugga i svevn
eg er utslitt, trøytt-
gi meg ein klem, lukt på meg.
er eg ikkje eit godt dikt?
No har du OPPLEVD meg!
Du kan gå- eg skal
legge meg ned
mellom permene og få meg
ein blund...

1 kommentar:

  1. For et fantastisk dikt, Lillian. Dette er stort. Send det inn til et eller annet sted. Spre det. Kan jeg bruke "Diktets tale" i undervisningen? Har allerede kopiert det, ser du....

    SvarSlett